Head bg

Afspraak op afstand

Persoonlijke en veilige zorg op afstand met beeldbellen via WeSeeDo

Het is onze prioriteit u de juiste zorg te bieden, ook in deze tijd. De videobeldienst WeSeeDo helpt ons u veilig en op afstand persoonlijk te helpen. Wij vertellen u graag meer over deze ontwikkeling, zodat u er met een gerust hart op kunt vertrouwen dat ook op afstand onze zorg professioneel is.

 

Een consult met uw huisartspraktijk op afstand

Heeft u verkoudheidsklachten? Dan mag u vanwege de huidige maatregelen niet langskomen in onze praktijk. Met onze videobeldienst kan (indien medisch noodzakelijk) het consult toch plaatsvinden, beantwoorden wij uw vragen en ondersteunen wij bij klachten. Zo hoeft u niet bang te zijn dat u uzelf of anderen in gevaar brengt en wordt u alsnog goed geholpen.

 

Hoe werkt WeSeeDo?

U hoeft geen ervaren computergebruiker te zijn om gebruik te maken van WeSeeDo, de videobeldienst. U hoeft er niets voor te downloaden en u hoeft zich nergens voor te registreren. Van uw huisartspraktijk ontvangt u een link per e-mail, waarmee het videobellen kan worden gestart. Hieronder leggen wij u stap voor stap uit hoe het werkt:

 

  • U krijgt telefonisch een afspraak voor een digitaal consult met de huisartspraktijk. Dit kan zijn met de verpleegkundige, assistente of huisarts
  • U ontvangt een e-mail van de huisartspraktijk met daarin een link waarmee u het videogesprek activeert
  • U klikt op de dag en tijd van de afspraak op deze ontvangen link
  • U neemt plaats in de online wachtkamer
  • De desbetreffende medewerker van de huisartspraktijk start het videogesprek en het consult

 

Heeft u klachten en/of vragen? Kijk dan eerst op thuisarts.nl of u een antwoord op u vragen kunt vinden. Komt u er niet uit of geeft thuisarts.nl aan dat u uw huisartspraktijk moet consulteren: bel of mail dan met onze assistente; tel 050 - 5 34 45 24 of mail naar assistente@medischcentrumharen.nl

 

De huisarts bepaalt of de afspraak digitaal zal plaatsvinden, u uitgenodigd wordt voor een consult op de praktijk of dat u telefonisch dan wel per mail te woord wordt gestaan. Dit naar de mogelijkheden en prioritering op dat moment. U zult begrijpen dat wij bij (extreme) drukte keuzes moeten maken. Wij hopen dan ook op uw begrip.